Pohankovo-ořechová kaše (raw)


Pohankovo-ořechová kaše (raw, 1 porce)

Inspirace: http://www.greenkitchenstories.com

  • 25 g pohanky
  • 20 g vlašských ořechů
  • šťáva z 1/2 pomeranče
  • 1/2 jablka
  • špetka kardamomu
  • 1/2 jablka
  • 1/2 pomeranče
  • vlašské ořechy
  • burákové máslo
Pohanku i ořechy jsem si zvlášť předem na několik hodin namočila. Poté jsem slila vodu. Přendala do jedné misky a přidala půl oloupaného, nastrouhaného jablka, šťávu z půl pomeranče, kardamom a rozmixovala tyčovým mixérem. Skleničku jsem naplnila kaší a dala chladit do lednice. Před podáváním jsem doplnila zbylou polovinou jablka, pomeranče, vlašskými ořechy a lžičkou burákového másla.
Kombinace s jablkem, pomerančem, kadamomem a vlašskými ořechy mi ještě trošku evokuje zimní čas. Ale do těchto dnů se dokonale hodí, i když kalendář povídá něco jiného. Nicméně mi velmi chutnala a budu zkoušet další varianty, nejlépe už s domácí úrodou ovoce ze zahrádky.
Zanechat Odpověď

